Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

tips ομορφιάς που αξίζουν..!!

Καλημέρα αγαπητές μου!!!Το σημερινό θέμα ομορφιάς είναι απλά φανταστικό !
Γενικά μου αρέσει να προσέχω τον εαυτό μου ,και το σώμα μου, για αυτό και έχω και πολλές κρέμες απελπιστικά σαπούνια  και άλλα πολλά πολλά!!
Βέβαια μου κοστιζουν , αποφασισα λοιπόν να βρω συνταγουλες με υλικά που υπάρχουν σε όλα τα σπιτια !! Ώρα λοιπόν να μοιραστώ τα μυστικά μου μαζί σας!!
Νούμερο 1..
Πίλινγκ για λιπαρές και κουρασμένες επιδερμίδες:
Υλικά: 2 κουτ.νιφάδες βρώμης, 2 κουταλάκια τριμμένα αμύγδαλα, 1 κουταλάκι αλεύρι, λίγο γάλα. Εκτέλεση: Αλέθεται  την βρώμη και την ανακατεύετε με τα αμύγδαλα και το αλεύρι.Προσθέτετε το γάλα βρασμένο.Ανακατεύετε και το αλείφετε σε καθαρό πρόσωπο απλώνοντας από πάνω μια υγρή ζεστή πετσέτα.Όταν στεγνώσει την τρίβετε με τα δάχτυλα και ξεπλένεται με ζεστό νερό και κατόπιν με κρύο.
Νούμερο 2.. ένα πολύ ωραίο κολπάκι για τα μαύρα στίγματα !
-- 2 κουταλάκια του γλυκού μαγειρική σόδα και μισό κουταλάκι ελαιόλαδο. Τα ανακατεύουμε πάρα πολύ καλά με ένα κουταλάκι μέχρι να γίνουν ένα παχύρρευστο μείγμα. Στην συνέχεια απλώνουμε στην περιοχή της μύτης και αφήνουμε για 15 λεπτά. Πριν την αφαιρέσουμε κάνουμε ένα ελαφρύ μασάζ επιμένοντας στις προβληματικές περιοχές για 2-3 λεπτά. ξεβγάζουμε με χλιαρό προς κρύο νερό.
Πολύ πολύ καλό θα το λατρέψετε..!!
Αυτές οι δυο είναι πολύ καλές τις έχω δοκιμάσει κι έχω μείνει ευχαριστημένη!!
Και μερικά πραγματάκια που μπορεί να μας φάνουν χρήσιμα..
1.    Το ήξερες ότι το baby oil μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ακόμα και στο ξύρισμα αντί για αφρό?? Κάνει πολύ καλή δουλεία και τα ποδια σου μετά είναι μαλακά κι ενυδατωμένα..!
2.    Μην πετάς πια τα φακελάκια του τσαγιου!αρκει μόνο να τα βάλεις στο ψυγείο και να τα χρησιμοποιήσεις στα μάτια, κάνουν θαύματα..!
3.    Επίσης ένα καλό tip για τα μάτια είναι και το γάλα, βουτά δυο πομ-πομ μέσα και βαλτά ένα ολόκληρο βράδυ στο ψυγείο και χρησιμοποίησε τα το πρωι,ειδικα μετά από ξενύχτι είναι το κάτι άλλο..!
4.    Καταπολέμησε την ξηρότητα των μαλλιών σου με ελαιολαδο.εκτος ότι τα κάνει πιο απαλα,με το λάδι μακραίνουν και πολύ εύκολα..!
5.    Για να μακρύνεις  τα μαλλιά σου μπορείς  να χρησιμοποιήσεις και αυγό..!!

Αυτά τα  λίγα ! σας φιλώ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου