Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

HAIR..!

Γειά σας και πάλι, αποφάσισα ως πρώτο θέμα να θέσω το μεγάλο πρόβλημα όλωμ των γυναικών..Τα μαλλιά!!
Διάλεξα αυτό διότι κι εγώ εχω μεγαλο προβλημα με τα μαλλια μου..
Εκτος οτι τα βαριεμαι παρα πολυ ευκολα, με κουραζουν κιολας αφάνταστα ειδικά το καλοκαίρι..
Επειδη λοιπον όλες θέλουμε να κάνουμε συνεχώς αλλαγες στα μαλλιά μας σκέφτηκα να σας πω μερικα πραγματάκια..!
Καταρχήν ακούω πολλά νέα κορίτσια να θέλουν να βάψουν τα μαλλια τους... ήμουν κι εγώ ενα απο αυτα και το ξέρω πολυ καλα αυτο το αισθημα!!Κοριτσια μου δεν χρειαζεται να βαφουμε τα μαλλια μας απο τοση μικρη ηλικεια μπορουμε να κανουμε αλλες αλλαγες...:
1.Μπορουμε να αλλάξουμε το κουρεμά μας..!Για παραδειγμα εγω οποτε βαριεμαι τα μαλλια μου και θελω οπωςδηποτε καποια αλλαγη,κοβω αφελειες, ή μακρενω τις αφελειες μου...αλλαζω το μηκος των μαλλιων μου ή και το χτενισμα μου...και πιστεψτε με οι αλλαγες ειναι πολυ καλες!!

2.Εκτος απο την κανονικη βαφη κυκλοφορουν στο εμποριο και τα χρωμοσαμπουαν εξισου καλα οταν εχεις αμφιβολιες για το χρωμα που θες να κανεις ή για το αν σου πηγαινει...!κρατανε καποια για 3-4 λουσιματα και αλλα για 11-12 λουσιματα....ειναι ενας καλος τροπος για καποια αλλαγη και δεν καταστρεφει τα μαλλια οπως η κανονικη βαφη...!!

Οπως αναφερα προηγουμενως τα μαλλια μου με κουραζουν αφανταστα το καλοκαιρι, εχω μακρια μαλλια και το καλοκαιρι ειναι αφανταστα κουραστικα...!!
οι πλεξουδες λοιπον και τα κοτσακια εχουν γινει τα αγαπημενα μου χτενισματα...!!
ο κοτσος της μπαλαρινας ειναι για μενα οτι καλυτερο...καταρχην ειναι πολυ ευκολος στο να γινει..αλλα εκτος απο αυτο προσδιδει μια αλλη θυληκοτιτα αν συνδιαστει κιολας με ομορφα μακρια σκουλαρικια κι ενα εντονο κραγιον...!!

Αυτα τα λιγα για τωρα..!! σε επομενες μου αναρτησεις θα αναφερθω πιο συγκεκριμενα στις βαφες οπως και στο πως να προσεχουμε τα μαλλια μας να τα ενυδατωνουμε μονες μας!!!

Φιλακια Αγγελα!! :* <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου